Tur de cipru

Ayia fucking napa

Primul stop e Ibitza cipriota. Doar ca acum e mai liniste. Am mancat la un fish tavern (issac fish tavern) un somon genial, in meniu scria ca sosul e secret. Am avut incredere in Bucatar, nu am intrebat, am mancat.

Am jucat biliard pe o masa inclinata, cu personalitate, de fiecare data trebuia sa-i dea barmanu doua palme ca sa scoata alba. Pana la urma am stat portar ca sa nu-l mai deranjam.

Magazinele sunt pline de pule. E superb. Am sa cumpar o pula de lemn pentru a o adauga la colectia de magneti cu icoane, mici Afrodite si nimicuri gasite pe strada pe care sper sa o fotografiez la un moment dat.

Apa e rece dar un inot merge oricand.

Traficul e ciudat pentru mine (sofer de Limassol) aici nu se poarta multumitul cand lasi pe cineva sa intre sau mersul altruist. Mai frumos la noi la tara (unii considera orasul meu ca fiind la tara). Doar la volan, pentru ca in lumea din afara traficului cipriotii sunt la fel cum am invatat sa-i apreciez. Siga, siga, efharisto.

E plin de rusi totul e bilingv unde bilingv = rusa + engleza. La masa de langa noi chelnerul a intrebat un grup de rusi daca vor un pahar de vin, raspunsul lor fu sec „un litru”. Noroc cu N care intelege ceva rusa.

Cam asta e jurnalul de turist la mine pe insula, maine ziua doi. Scriu cam aiurea pentru ca scrisul pe telefon e o placere asa ca inchei, putin beat si cu miros de sare in jur.

image

Am uitat sa pun asta asa ca o adaug aici, e in tema:

http://m.youtube.com/watch?v=CvrzITsb3mA#

2 thoughts on “Tur de cipru

  1. Ciudat. Pule circumcise în sat ordodox. Oare nu i–a lăsat popa dacă nu au făcut după asemănarea lui hristos?

    Aș da laic la ambele, dar nu mă lasă browser. Am vrut să dau cu altul, dar mi–a cerut cont. Am renunțat.

    • Mda. Și cu numele legat de sfânta fecioară maria (spun unele surse). Poate’s pule multe că fata nu a avut parte.
      Sunt curios dacă popa le-a dat cu apă sființită că pe aici se poartă, de la bănci la mașini și corporații.

      Până la urmă am cumpărat una neagră și mare, tot circumcisă. Nu am siințit-o

Vorbeşte-mi murdar...

