bla bla

Am început o viață nouă. Adică, am reușit să șterg tot ce aveam (poze+muzică+filme+texte). 400 Gb, bye-bye. 

E un fel de sentiment de tabula rasa. La început am fost șocat. Acum, mă simt eliberat. Și mă gândesc dacă e la fel când ștergi toată agenda din telefon și închizi telefonul într-o cutie. Sau donezi tot ce ai (sau vinzi, după necesități) și vezi ce se întâmplă.

Nu e același lucru și de fapt nu pleci de la zero. Dar nu pot să nu mă gândesc.

Chestia e că nu mai folosesc Windows decât la muncă. Arch linux e tare simpatic, la limita dintre geek și utilizator normal care vrea ceva control și nu vrea add-uri în sistem by default. Hint, hint, Ubuntu. Ce dracu, nici Windows nu face asta. 

Am văzut Jubilee la cinema. Cred că au onorat-o pe Margaret. Din păcate filmul se vedea sacadat. Poate de asta am rămas vreo 10 în sală. 

Am stat cu doi polonezi foarte simpatici și calzi. El nu bea deloc. Ea semăna cu o actriță franțuzoaică parcă, da nu știu care. El slăbuț și mic de înălțime. Lucrează într-o florărie în Danemarca și spune că s-a chinut mult să găsească job-ul ăsta care să-i placă.

Dacă vrei să faci 30 de rusoaice să te placă, adu-le cheese-cake. Merge orice dulce, dar cu cheese-cake vei fi iubit(ă) în mod deosebit. 

Între făcut calculatorul să meargă la minimul necesar, cursuri, ce mai citesc și muncă sunt cam obosit. Am uitat să menționez dormitul șase ore. Partea cu adevărat proastă e că am impresia că fac multe și prost. FOCUS.

Am renunțat la FB. M-a convins CF. Viața după Facebook e mai liniștită. Citesc mai multe  știri din presa internațională. Doar că nu sunt sigur că ar trebui să fac asta.

E Cipru. Vară. Se plantează copaci noi și e liniște peste tot. Din când în când, plouă câte două ore, de obicei după ce spăl mașina.

Oh well.

 

A fost un post cuminte. Nu am înjurat pe nimeni & shit. Vroiam să-mi dezmorțesc degetele și mintea, pentru că e puțin congestionată.

Vorbeşte-mi murdar...

