De ce desenez eu omuleți care se pișă pe steagul României

O întrebare din start greșită. Pentru că întrebarea ar trebui să fie:

“de ce nu desenezi și tu omuleți care se pișă pe steagul României?”.

Pentru că rromânii sunt de căcat. Când zic rromânii mă refer la termenul CF de aici, care delimitează și lămurește foarte clar lucrurile.

De fapt aș desena omuleți care se pișă pe orice steag, dar asta e altă poveste.

Cum sunt ei de căcat?

În primul rând, pentru că sunt rromâni. Din start dacă te naști în rromânia ești de căcat. Dar în timp trebuie să reușești să te speli de căcat. De aia îmi sare țandăra când îmi spune câte un dobitoc că ar trebui să mulțumesc școlii și României pentru anumite chestii pe care le știu. Fix pula. A trebuit să uit sau să schimb radical ceea ce am învățat în școală (chestie cu care încă mă lupt) să scap de anumite apucături (care nu sunt neapărat de comportament sunt cel mai mult de gândire). Cred sincer că nu am fost atât de mult expus la rromânism, chestie care m-a ajutat să nu mă metamorfozez în căcat cu totul.

Sunt multe lucrurii care mă enervează la rromâni. O scurtă listă:

  • incultura profundă mascată de câteva fragmente de informație rupte din diverse locuri.
  • rezistența la critică. dacă-l critici cică ești băiat rău și agresiv
  • rasismul, xenofobia și etnocentrismul, deși din destule puncte de vedere țiganii sunt peste rromâni.
  • paranoia absolută și lipsa de încredere în alți oameni
  • tendința spre a distruge pe principiul fiecare pentru el, nu de a ajuta
  • modul infect cum își atribuie orice care în mintea lor are remotely legătură cu rromânia (rromânia fiind țara în care trăiesc rromânii).
  • Incapacitatea de a argumenta sau de a da surse. Dacă tu o faci, clar sursele tale mint. Se știe.

Să vedem, ultima parte.

Radu Mihaileanu. Născut în România, plecat în Franța, studiat în Franța, trăit în Franța, produs în Franța. Evreu.

Caut pe imdb, și ce găsesc? Asta. Film românesc cică. Cum? CUM? CUMMMMM? Spermă.

Pentru că a avut ghinionul să se nască într-un spațiu geografic populat de indivizi majoritar de căcat, evident e de-al lor. Căcatul trebuie transmis. Chiar dacă nu vrei, trebuie să te atingă cu el, să ți-l dea pe față. Chiar plecat aiurea, vor face praștia cu căcat și vor ținti fix spre capul tău.

http://www.koolhunt.ro/la-source-des-femmes-the-source-radu-mihaileanu-si-povestile-lui-fara-sfarsit/

Asta scrie că nu e de-romanizat. Evident. E de-al vostru. Cum să lași omu să scape de rromânism?

Altele:

http://www.cinemagia.ro/filme/va-vis-et-deviens-traieste-13349/

emotionant filmul…genial! abia a 5-a oara cand l-am vizionat mi-am dat seama ca e facut de un regizor roman. felicitari!

Mai bine a cincea oară făcea o labă. Era mult mai benefic pentru creierul lui (ei).

Filmul este bun şi îl recomand cu căldură , mai ales că este regizat de un român – Radu Mihăileanu , care pentru acest film a obţinut premiul pentru cel mai bun scenariu original. Merită să-l vezi .

Mai ales că-ul magic. Faptul că e regizat de ceea ce ea/el consideră a fi un român, face filmul ca fiind mult mai recomandabil. Altfel, era doar filmul unui evreu-francez. Dar așa s-a îmbrăcat cu mantia de căcat. Iar rromânii tind să se uite la lucrurile făcute de oamenii ca ei, adică ăia plini de căcat.

http://www.cinemagia.ro/filme/le-concert-concertul-26109/

sunt de aceasi parere , si cand te gandesti ca regizorul e roman bravo lui ,

Ironia e că are siguranța gândirii.

Radu Mihaileanu ne duce in toate starile emotionale vizbile ca la un concert si pastrand surpriza si suspansul pentru sfarsitul filmului , un film emotionant care se simte prin toti porii , o capodopera a lui Domnului Radu Mihaileanu , una din rarele ocazii in viata asta pentru care pot fi mandru ca sunt roman si la fel ca si in film regizorul ne face o confesiune , confesiune fiind insasi acest film .

 

http://www.cinemagia.ro/filme/train-de-vie-trenul-vietii-2917/

M-am simtit mandra si de faptul ca regizorul s-a nascut in Romania. Bravo!

De ce puii mei au folosit aia de la recl. Vodafone muzica din Train de Vie?
Ok, ca sa fac o paranteza. Un film de nota 9. Genial din cap pana in picioare,cu o mica exceptie: limba franceza. Nu o cunosc, nu o inteleg, nu-mi place cum suna.
Ar fi fost interesant sa fie in romana, mai ales ca totul se intampla intr-un shtetl din Romania, si chiar actorii, in mare parte au fost romani.:)

 

Un articol despre R.M.. Dar românii nu sunt anti-semiți. Iar în România nu a fost holocaust.

Cred că 80% din românii pe care îi cunosc au ceva cu evreii și mult mai mulți cu țiganii. Se știe, evreii sunt de căcat. Exceptând situațiile când fac filme bune în Franța. Atunci sunt de-ai noștri.

RM e un finuț. Chestie pe care sunt sigur că nu a învățat-o din rromânia. Câteva citate din diverse interviuri (use google). Citatele sunt în română pentru că nu am găsit interviuri din presa străine în care să vorbească despre România. Coincidență, desigur.

Pentru mine, micul emigrant roman, inseamna enorm sa fiu recunoscut ca cetatean francez important pentru cultura franceza

Nu mergeam numai la film. Mergeam si la teatru, chiuleam ca sa joc fotbal… Efectiv ma maguleste o medalie. Ca emigrant, eu eram un nimic, si toate chichitele astea sint importante si pentru mine, si pentru tatal meu, care n-a fost recunoscut, desi a facut enorm pentru cultura romana, nu doar pentru mine. Citeodata, cind il vad cit e de fericit pentru mine, imi spun: “E jumi, juma. Jumatate pentru mine si jumatate pentru el, pentru ca fara el n-as fi fost cladit asa”.

Concluzia?

Sugeți pula. Se știe.

Dacă doriți, am să-mi pictez un tricolor pe ea. E a voastră. Cu tot cu regretul de a mă fi născut în România și încă de a fi legat de România. E o rușine. Nu față de alții, față de mine. Îmi cer zilnic scuze pentru asta.

10 thoughts on “De ce desenez eu omuleți care se pișă pe steagul României

    • Nu ai de ce să îți pară rău. Nu e vina ta ce loc au ales pentru copulare părinții. Și, de cele mai multe ori nici ei, părinții, nu au vina asta.

      Pentru acești oameni soluția este Citizen of the World. Așa nu se lezează nici un fascist că ți–ai nega originle sau că te–ai dat alt ceva decît scrie în buletin că ar fi pedigeeul tău.

      • Încearcă așa: nu încerca deloc. Nu încerca nimic. Doar distanțează–te. Vezi că ceva seamănă mai mult cu ce ai lăsat în urmă și mai puțin cu ceea ce vrei? Renunță. Și cu fiecare gest te vei îndepărta de un model și te vei apropia de ceea ce poți numi liniștită EU.

      • Astazi eram in oras cu doi amici din Romania. Vorbeam despre situatia din Cipru si la un moment dat amica noastra spune „nici noi (referindu-se la Romania) nu am incercat sa…” Vladimir mi-a atras atentia asupra faptului ca noi (el si cu mine) nu folosim pronumele „noi” cand vorbim despre Romania. Nu observasem asta pana sa imi atraga el atentia pentru ca nu o fac in mod voit. E un inceput.

Vorbeşte-mi murdar...

