Sunt Frustrat

Dragi oameni care nu mă simpatizați prea mult (destul de mulți), vreau să notați următorul lucru.
 
NU îmi mai spuneți că sunt frustrat.
 
Frustratul este persoana care se consideră nedreptățită pe baza unor lipsuri (definiție generală, simplificată).
Astfel, sunt, este normal să fiu, dacă nu aș fi „frustrat” aș fi aproximativ o legumă sau un om mult mai „well adjusted” decât mi-aș dori vreodată.
 
Mă bucur că voi nu vă considerați frustrați și că sunteți niște împliniți fericiți care trăiesc în paradisul masturbării financiare pe credite bancare și aveți partide de sex de 12 ore (pentru că unii sunt mai specifici, mă fac frustrat sexual), dar vă rog, nu îmi arătați că sunteți mai idioți decât vă consider deja folosind acest clieșeu verbal.
 
Prefer o înjurătură sănătoasă și plină de imaginație, chiar una uzuală fără înflorituri, s-ar putea să nu vă desconsider total.
 
Mulțumesc,
Un frustrat

One thought on “Sunt Frustrat

Vorbeşte-mi murdar...

