ICR Marga, Manga, Patapievici

Atenție, limbaj vulgar, ce pula mea cum spune un coleg grec.

Azi mă lovește o știre. Noroc cu Facebook-ul.

Nu vreau să comentez știrea. Dar aș comenta comentariile găsite prin diverse locuri.

Văd că nici așa nu e bine. Nici asta nu le place. Patapievici la ICR nu a fost bun că era aliat cu masoneria care vroia să aducă noua ordine mondială folosindu-l pe Cristian Neagoe, care se știe că e un acolit al evreilor care conduc lumea.

Mă întreb, ce pula mea le place?

Visul meu e să fotografiez o pulă. Dar direct, nu ca Mapplethorpe. Să o măresc în Rollei RHC.

Să o fac 90 x 300 m.

Să am o armată care îmi donează sperma lor. Armata roșie poate. Și cu sperma lor făcută adeziv, să o lipesc pe casa poporului. Sau pe orice altă clădire mare din București. Poate pun un coi și pe TNB.

Iar jos, în colț, să pun un mic stand unde să vând Eminescu.

Așa, să fie cultură.

Și Românii să se închine pulei cu mult contrast și alb-negru.

 

Mult alb. Puritate.

One thought on “ICR Marga, Manga, Patapievici

Vorbeşte-mi murdar...

