Brandul de ţara

Tot România mă face să scriu aici, deci asta era dorul de casă. Nu ştiam de unde să-l iau.

În cinstea noului brand de ţară, îmi aduc şi eu aportul. Gratis.

Şi nişte sloganuri mai vechi:

* Autostrăzile din România – dovedeşte că maşina ta poate!
* Viaţa în România – dovedeşte că psihic eşti stabil
* Poţi fi incredibil, poţi reuşi unde nici Cioran nu a putut!
* România – adevărata creatoare a paradisului fiscal
* România – pe culmile birocraţiei. Noi am făcut din Weber un zeu!
* România – căleşte-ţi ficatul!
* România, de sute de ani noi tragem oamenii în ţeapă
* Credeai că nu se poate şi mai rău? Vino aici!
* Noi îţi dovedim că terapia pentru self-esteem are sens
* Vino cu noi să descoperi secretele subzistenţei!
* România – dă sens conceptului de utopie
* Te-ai săturat de schimbare? Eşti tradiţionalist? Urăşti inovaţia şi progresul? Eşti diversitatefob? Iubeşti aplatizarea? Găseşti o simbolistică pozitivă în turmele de oi?

Noi iţi oferim soluţia!
* România, pentru că totul e relativ. Chiar şi limba maternă!
* Durkheim spune că există două tipuri de solidaritate: organică şi mecanică. Noi am introdus-o pe a treia: non-solidaritatea. Fii tu însuţi!
* România – noi relativizăm morala!
* Noi putem orice – ironizăm până şi existenţialismul.
* România – murdărirea este inevitabilă
* România – nu ştii de ce revii
* România, te poţi aştepta la orice. De la om, la om.
* Noi dăm sens Xanaxului.
* România – noi legalizăm ilegalitatea!
* Dacă aici găseşti Bucureştiul, aici găseşti orice!
* Romanian streets. Keep walking, don’t look back
* Romania, ignoring it!
* Romania shows no political system is flawless
* Romania, just do it! No laws can stop you!
* Romania, if you wanna prove Freud was right!
* Romania, o ţară unică, cu un singur punct de referinţă
* Romania, pentru că nu ne fac ei pe noi!
* Noi reinventăm politica!
* Portofel mai curat şi mai uşor cu aşa un ajutor, România!
* România, nu avem prea multe, dar îl avem pe Bulă!
* România, pentru că estetica nu are limite!
* România – de la Bach la Guţă!
* Indolentă şi nepăsare – şi tu te poţi integra!
* România, we’re not different, we’re just special
* România, dacă înţelegi ce se întâmplă aici şi nu eşti filosof, ţi-ai ratat cariera
* România, pentru că atenţionările de pe pachetele de ţigări se pot aplica şi unei ţări!
* România, noi perfecţionam cinismul!
* România, redescoperă mizantropul din tine!
* Zâmbeşte! Mâine te-ai putea trezi în România!
* România, pentru că meriţi!

4 thoughts on “Brandul de ţara

  1. Am avut ocazia sa traiesc ceva vreme intre romanii pleacati, si singurul subiect care le placea sa il discute era: cat de nasol e in Romania – si mereu mereu aveau nevoie ca acest lucru sa le fie confirmat. Daca tot v-ati carat de pe-aici si nu aveti chef sa reveniti sa indreptati lucrurile, in felul vostru, macar aveti decenta si demnitatea de a tacea din gura si de a va vedea de treaba voastra acolo unde ati plecat.

  2. Evident, de asta au(am) plecat. Totuși textele de față le-am scris cât încă eram în facultate, în România :).

    Iar 10 ani am tot încercat să întrept lucrurile și nu lucrând la Corporație Inc. sau făcând proteste pe facebook, așa că am cât se poate de multă demnitate, dar nu simt nevoia să fac bravadă excesiv cu „ajutorul” pe blog, cred că nu ar folosi la nimic, iar o critică sănătoasă – chiar și în joacă, poate da mai mult de gândit.

    Mizeria pe care unii ca tine probabil o bagă sub covor, eu am încercat din răsputeri să o curăț, pe banii și pe timpul meu. Iar dacă asta nu se cheamă decență, atunci ne plasăm probabil în sisteme de referință diferite.

    În schimb, să stai într-o baie unde miroase urât dar să nu recunoști câ îți pute, nu se poate numi decență, poate nesimțire, nu?

    Evitând să continui o discuție neprincipială (ciudat concept, principiu), închei cu călduroasa recomandare – nu uita să râzi.

Vorbeşte-mi murdar...

