New job

Gata, am găsit meseria ideală, brăţară de aur ce-mi vine ca turnată.

Pentru că nu am abilităţi de marketing, nu pot să mănânc rahat de pr-ist adevărat şi nici secretară nu pot fi (pentru că nu am secretarial studies – gugal it) mă fac emowriter.

Emowriter = copywriter stresat de viaţă şi de natură, mult prea cinic ca să fie emo adevărat şi mult prea emo ca să fie 100% cinic.

Emorider = speciaista în cercetare de piaţă emoidală, cu abilităţi excelente de rezolvare a problemelor, necomunicativă, dezoritată în general dar mai ales spre client şi foartă motivată în promovarea emoidală.

Ilustraţia şi textul se vând cu rata de schimb a unei lame.

emo1res

3 thoughts on “New job

Vorbeşte-mi murdar...

