Geneza

Gata, blog adevarat. Cu text, fara fotografii (care sunt aici). Pur si simplu nu se mai putea, trebuia sa fac si eu asta, cu mentiunea ca respectand legile cauzalitatii, inventate de mine, exista o relatie cauza-efect in toata situatia asta, cauza fiind minunatul fapt social numit „moda”. Normal ca „mi-am tras blog” pentru ca asa e la moda, si pentru ca vreau sa fac pe desteptul chiar daca nu am de ce.

Aici va voi tine lipiti de ecranul monitorului prin cunostintele mele de filozofie, arta, matematica, psihologie, sociologie, fizica, statistica, istorie, literatura, mecanica cuantica, s.a.m.d. Si toate astea pentru ca sunt o persoana multilateral-dezvoltata, care intotdeauna are ceva de spus. Pentru ca traiesc intr-o tara in care este normal sa stiu tot si sa fac de toate.

Iubesc aerul de superioritate cu care mi se spune ca nu stiu nimic despre perioada X pentru ca nu am trait in ea. Cred ca traiesc intr-o lume foarte interesanta daca fiecare persoana cunoaste doar succesiunea de evenimente in care a trait, trecand peste aspectul subiectivitatii. De asemenea, iubesc aerul de superioritate afirmat de indivizi mai mari decat mine (a nu se citi mai maturi), care afirma ca au „scoala vietii” si din acest motiv trebuie sa ma uit in gura lor si sa fiu atent la toate ineptiile pe care le debiteaza. Iubesc senzatia pe care mi-o lasa o discutie in care interlocutorul meu presupune ca nu stiu nimic despre un anumit subiect si debiteaza in voie pe marginea lui. Daca tot suntem aici, ador sa ascult minciunile cuiva, senzatia si sentimentele pe care le simt sunt pur si simplu orgasmice. Pentru toate celelalte exista Mastercard.

***

Cine nu a inteles nimic pana acum sau cine a inteles mai mult decat trebuie este invitat sa plece.

***

Partea proasta e ca am ajuns intr-un moment din viata in care pur si simplu nu ma mai mira nimic, de la progresul tehnologic pana la fabulosul spirit al intamplarilor cotidiene din eterna Romanica. Zambeste, maine poate fi mai rau, mai bine sau deloc si cum o alta lege descoperita de mine spune ca totul este relativ, nu stiu nici cum a fost ieri.

Cateodata nu reusesc sa inteleg de ce totul este asa cum este, suntem oare resemnati ? Stam si ne uitam ca tampitii cum nespalati veniti din Orient cu bani suficienti pentru un butic ajung sa conduca afaceri si sa mature pe jos cu o secretara care cateodata are mai multa educatie si scoala decat a avut el si cei 40 de hoti. Te intreb de ce, desi are n afaceri in Romanica, nu stie sa vorbeasca dulcele nostru grai? Stam si ne este frica sa ne uitam spre un tig.rrom pentru ca poate interpreta acest gest ca pe o ofensa, si fiind ofensat dar in acelasi timp discriminat si neinteles poate riposta printr-o actiune cvasi-agresiva?

Orientalul lasa 10 Abduli pentru a-si asigura perpetuarea speciei, autohtonu lasa 15 Mercedes pentru ca astea sunt traditiile, Dorel moare de foame, si noi ne dam aere de intelectuali si viitori salvatori ai planetei la un pahar de suc intre doua mailuri si trei telefoane. Dar acum facem asta pe blog, Web 2.0 salveaza romanica.

Imi cer scuze, nu am fost corect politic de aceea te rog sa stergi din memoria ta ceea ce am scris mai sus.

Libertate, democratie, xenocentrism, corectitudine politica, cosmopolitism, stat de drept, natiune, valori, gata placa.

Cineva mi-a spus ca singura cale spre fericire este indolenta si nepasarea. Dar nu sunt fericit.

Va urma, voi salva lumea pe wordpress.com!

5 thoughts on “Geneza

Vorbeşte-mi murdar...

